Sağlık

Diabet Hastalığı

Kan şeker düzeyinin açlık durumunda 126mg/dl, tokluk durumunda ise 200 mg/dl nin üzerinde olması şeker hastalığı olarak tanımlanmaktadır.

Doğru Beslenme ve Diyet Uygulaması

Vücudumuzun ihtiyaçları doğrultusunda protein, karbonhidrat, yağ, mineral ve vitaminlerin doğru oranlarda ve düzenli olarak alınması vücut sağlığının devamının sağlanması için önemlidir.

Hipertansiyon

18 yaş üstü bireylerde ard arda iki gün ölçümde tansiyon değerinin 140/90 mmH ve üzerinde saptanması durumunda kişi hipertansiyon tanısı alır.

Kolestrol Metabolizması Bozuklukları

Kolesterol vücudumuzdaki bütün hücrelerde bulunması ve hormonların yapı taşını oluşturması nedeniyle sağlıklı yaşam için gerekli bir maddedir ancak …

Tiroid Hastalıkları

Tiroid bezi boynun ön tarafında bulunan ancak ürettiği hormonlar ile vücudun tüm dengesini düzenleyen bir organdır.

Mezoterapi

Vitaminlerin, minerallerin, aminoasitlerin, enzimlerin, homeopatik ilaçların karışımlar halinde mikroenjeksiyon tekniği ile cildin orta tabakasına enjekte edilmesidir.

Hacamat Tedavisi

Vücudumuzda bulunan zararlı atıklar ve toksinler enerjimizi bağışıklığımızı ve sağlımızı olumsuz yönde etkilemekte ve hastalıklara davetiye çıkarmaktadır.

İV İlaç Uygulamaları (Bağışıklık Dostu Uygulamalar)

Ozon Tedavisi

Ozon tedavisi üç oksijen atomundan oluşan ozon gazını kullanarak yapılan bir tedavi yöntemidir.