GETAT Uygulamaları

Hacamat Tedavisi

Vücudumuzda bulunan zararlı atıklar ve toksinler enerjimizi bağışıklığımızı ve sağlımızı olumsuz yönde etkilemekte ve hastalıklara davetiye çıkarmaktadır. Hacamat tedavisinde toksinler ve ölü hücreler vakum yöntemiyle cilt altına çekilir ve ufak çizikler yardımıyla o bölgeden vücudun dışına atılır. Kalp hastaları, aşırı yaşlılar, kansızlık tedavisi olanlar, kemoterapi ve radyoterapi alanlar, kanama pıhtılaşma bozukluğu olanlar, gebeler bu tedaviye uygun değildirler. Dolayısıyla hacamat tedavisi öncesi tıbbi geçmiş iyice değerlendirilmeli ve kullanılan ilaçlar ile mevcut hastalıklar konusunda hekim mutlaka bilgilendirilmelidir.

Hacamat sırasında kişi regl olmamalıdır, aç veya aşırı tok olmamalıdır, uygulamadan bir gün önce ve sonra hayvansal gıda tüketilmemeli ve cinsel ilişkide bulunulmamalıdır. Yanık, yara ya da dövme olan bölgeye hacamat uygulanmamalıdır. Özellikle ilkbahar ve sonbahar dönemlerinde hacamat uygulanması önerilmekte mümkünse uygulamaların sünnet olan günlerde yapılmasına özen gösterilmelidir.

Hacamat tedavisinin faydaları :

• Kasları gevşetir, kramp ağrı ve kulunç oluşmasını önler
  • Bağışıklığı arttırır enerji verir
  • Tansiyonu düşürür
  • Kolesterolün düşürülmesinde etkilidir
  • Endorfin ve seratonin salınımını arttırarak stresi ve depresyonu azaltır
  • Kan üretiminden sorumlu organları uyararak kan üretimini arttırır
  • Damar esnekliğini arttırarak kılcal damar hastalıklarını önler
  • Ödemi azaltır
  • Kan dolaşımını arttırarak ağrıları azaltır
  • Uyku bozuklukları ve uykusuzluk tedavisinde yardımcıdır
  • Migren tipi baş ağrılarının tedavisinde destekleyicidir
  • Konsantrasyonu arttırır ve hafızayı güçlendirir.

Muayenehanemizde hacamat sünnet günleri takvimi takip edilerek uygun zamanlarda kuru ve yaş hacamat tedavisi uygulanmaktadır.