GETAT Uygulamaları

Ozon Tedavisi

Ozon tedavisi üç oksijen atomundan oluşan ozon gazını kullanarak yapılan bir tedavi yöntemidir. Tedavinin amacı doku ve hücrelerin oksijeni en iyi şekilde kullanmasını sağlayarak yaşam kalitesini arttırmaktır. Hem hastalıklara yakalanmayı önler hem de mevcut hastalığın kolayca atlatılmasını ve tekrar oluşmamasını sağlar. Ozon gazı renksiz ancak kendine has kokusu olan bir gazdır.

Ozon gazı;

• Kuvvetli bir antimikrobiyal ajandır
  • Immünmodulatör etki ile bağışıklık sistemini regüle eder, dengeli ve sağlıklı çalışmasını sağlar
  • Metabolizmayı hızlandırır
  • Dolaşım sistemini destekler
  • Vücudun oksijen kapasitesini arttırır
  • Vücudun kendi kendini iyileştirme mekanizmalarını destekler, hücre yenileyici ve antioksidan etkisi vardır.
  • Vücudu toksinlerden arındırır, detoks etkisi yapar.

Ozon tedavisi diyabet(şeker)  hastalığı, diyabetik ayak yaraları, fibromiyalji, dolaşım bozuklukları, damar hastalıkları, varis tedavisi, mantar enfeksiyonları, viral ve bakteriyel enfeksiyonlar, alerjik hastalıklar, iltihabi barsak hastalıkları, kronik yorgunluk sendromu, antiaging (sağlıklı yaşlanma) ve kanserin destek tedavisinde kullanılır.

Ozon tedavisinin uygulanamadığı durumlar ise hipertiroidizm (tiroid bezinin fazla çalışması), bakla allerjisi (favizm), ileri derecede kansızlık, kanama pıhtılaşma bozuklukları, yeni geçirilmiş kalp  krizi ve beyin kanaması, gebeliktir.

Ozon tedavisi hastalığın durumuna göre uzman hekiminiz tarafından majör tedavi, minör tedavi, torbalama yöntemi, rektal vajinal ya da kulak yoluna püskürtme ile vücut boşluklarına verilme şeklinde ya da eklem içi enjeksiyon şeklinde uygulanabilir.

Muayenehanemizde majör, minör, rektal, torbalama yöntemleri ile i-mode ozon cihazı kullanılarak ozon tedavisi uygulanmaktadır.